Оплата

1. Онлайн-оплата (Visa та Mastercard через LiqPay)

  • Система підтримує картки Visa, Mastercard.
  • Вибрати цей варіянт можна при оформленні замовлення в розділі Оплата і одразу сплатити.

2. Оплата при отриманні
Передоплата складає 50%, інші 50% ви можете от оплатити готікою при отриманні товару.

  • Уважно угляньте при отриманні на наявність пошкоджень.
  • А також на відповідність моделі і розміміру на етикетці згідно того, який Ви замовляли.

3. Оплата в розстрочку або кредит
Ви можете скористатися безвідсотковою розстрочкою за програмою "Оплата Частинами" від ПриватБанку:

  • Комісія становить 0%.
  • Кількість платежів: до 3.
  • Сума кредиту: залежить від вашого доступного ліміту.

Як дізнатися свій ліміт?
Надішліть SMS із текстом chast на номер 10060.

Після оформлення замовлення, (вибрати цей варіянт можна при оформленні замовлення в розділі Оплата), ви перейдете в меню Приват24. Оплатіть перший внесок і повідомте нам про здійснену оплату. Після цього ми відправимо Ваш товар.

4. Оплата через банк для фізичних осіб
Після оформлення замовлення ми надаємо офіційний рахунок IBAN для оплати.

  • Переказ здійснюється протягом доби.
  • Товар передається у службу доставки після зарахування коштів на рахунок.
  • Будь ласка, повідомте менеджера після оплати.

5. Безготівковий розрахунок із ПДВ для організацій
Для юридичних осіб ми виставляємо рахунок із ПДВ.

  • Ви отримуєте весь необхідний пакет документів, включаючи податкові накладні.

 

Доставка
 

Власною службою доставки адресно, до дому - 0 грн.

Новою поштою адресно, до дому чи на відділення - 0 грн.

У будь-якому випадку доставка безкоштовна!

Відправлення здійснюється виключно після передоплати (не менше 50% від вартості замовлення).

Якщо доставка Новою поштою:

  •  Ви отримаєте повідомлення з ТТН на телефонний номер вказаний в замовленні.
  •  Якщо ви бажаєте отримати саме на відділенні Нової пошти, майте на увазі, що повнорозмірний мартац (який не скручений в рулон) прийняти зможе лише вантажне відділенння Нової пошти.
  •  Замовлення обов'язково страхується.

Якщо доставка нашою службою доставки:

  •  З Вами зв'яжеться менеджер для уточнення дати доставки.
  •  В день доставки Вас набере кур'єр для уточнення часу отримання замовлення.

При отриманні замовлення:

  1. Ретельно перевірте:
    • Номер накладної.
    • Ваші персональні дані.
    • Стан, кількість та комплектацію товару.
  2. Акуратно відкривайте упаковку.

У разі виявлення проблем:

  • Невідповідність маркування чи номера замовлення – одразу зв’яжіться з нашими операторами.
  • Претензії до стану чи цілісності товару – складіть акт із представником перевізника, що дозволить відшкодувати збитки.

Зверніть увагу!

  • Доставка без заносу на поверх або в дім.
  • У випадку відмови від отримання неушкодженого товару чи неотримання замовлення клієнт зобов’язаний оплатити вартість доставки в обидва боки.