Оплата
1. Онлайн-оплата (Visa та Mastercard через LiqPay)
- Система підтримує картки Visa, Mastercard.
- Вибрати цей варіянт можна при оформленні замовлення в розділі Оплата і одразу сплатити.
2. Оплата при отриманні
Передоплата складає 50%, інші 50% ви можете от оплатити готікою при отриманні товару.
- Уважно угляньте при отриманні на наявність пошкоджень.
- А також на відповідність моделі і розміміру на етикетці згідно того, який Ви замовляли.
3. Оплата в розстрочку або кредит
Ви можете скористатися безвідсотковою розстрочкою за програмою "Оплата Частинами" від ПриватБанку:
- Комісія становить 0%.
- Кількість платежів: до 3.
- Сума кредиту: залежить від вашого доступного ліміту.
Як дізнатися свій ліміт?
Надішліть SMS із текстом chast
на номер 10060.
Після оформлення замовлення, (вибрати цей варіянт можна при оформленні замовлення в розділі Оплата), ви перейдете в меню Приват24. Оплатіть перший внесок і повідомте нам про здійснену оплату. Після цього ми відправимо Ваш товар.
4. Оплата через банк для фізичних осіб
Після оформлення замовлення ми надаємо офіційний рахунок IBAN для оплати.
- Переказ здійснюється протягом доби.
- Товар передається у службу доставки після зарахування коштів на рахунок.
- Будь ласка, повідомте менеджера після оплати.
5. Безготівковий розрахунок із ПДВ для організацій
Для юридичних осіб ми виставляємо рахунок із ПДВ.
- Ви отримуєте весь необхідний пакет документів, включаючи податкові накладні.
Доставка
Власною службою доставки адресно, до дому - 0 грн.
Новою поштою адресно, до дому чи на відділення - 0 грн.
У будь-якому випадку доставка безкоштовна!
Відправлення здійснюється виключно після передоплати (не менше 50% від вартості замовлення).
Якщо доставка Новою поштою:
- Ви отримаєте повідомлення з ТТН на телефонний номер вказаний в замовленні.
- Якщо ви бажаєте отримати саме на відділенні Нової пошти, майте на увазі, що повнорозмірний мартац (який не скручений в рулон) прийняти зможе лише вантажне відділенння Нової пошти.
- Замовлення обов'язково страхується.
Якщо доставка нашою службою доставки:
- З Вами зв'яжеться менеджер для уточнення дати доставки.
- В день доставки Вас набере кур'єр для уточнення часу отримання замовлення.
При отриманні замовлення:
- Ретельно перевірте:
- Номер накладної.
- Ваші персональні дані.
- Стан, кількість та комплектацію товару.
- Акуратно відкривайте упаковку.
У разі виявлення проблем:
- Невідповідність маркування чи номера замовлення – одразу зв’яжіться з нашими операторами.
- Претензії до стану чи цілісності товару – складіть акт із представником перевізника, що дозволить відшкодувати збитки.
Зверніть увагу!
- Доставка без заносу на поверх або в дім.
- У випадку відмови від отримання неушкодженого товару чи неотримання замовлення клієнт зобов’язаний оплатити вартість доставки в обидва боки.